آموزش رایگان در ایمیل شما! با درسنامه
تاریخ : سه شنبه 4 بهمن 1390
نویسنده : امیر حسین نظری مقدم

مزیت درسنامه بر دیگر سیستم‌های آموزشی از راه دور در روش ارتباط با کارآموزان است. در روش‌های متداول آموزشی در دنیا، کاربران برای مشاهده و شرکت در آزمون باید به وب‌سایت خاصی مراجعه کنند، اما در درسنامه تمامی این کارها در ایمیل کاربر صورت می‌گیرد و کاربر نیاز به مراجعه به وب‌سایت درسنامه ندارد.

درسنامه یک سیستم خودآموز کاملا مستقل است که به هیچ نهاد و یا سازمانی وابسته نیست. این بدان معناست که هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند دوره‌ی مورد نظر خودش را در درسنامه برگزار کند.

شرکت در تمام دوره‌های درسنامه رایگان است. برای دریافت مدرک نهایی هر دوره و رفتن به دوره‌های پیشرفته‌تر کافی است که به طور فعال در دوره‌ها شرکت نموده و در آزمون‌ها موفق شوید.  پس از اتمام هر دوره گواهی گذارندان آن دوره از طرف درسنامه به شما اعطا می‌شود .

در حال حاضر دوره‌های آموزشی مختلفی از جمله: دوره آموزشی وبلاگ نویسیدوره آموزشی آشنایی با حرفه‌ روزنامه‌نگاری و دوره آموزشی مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت در  درسنامه در حال برگزاری است .

با ارسال یک ایمیل خالی به آدرس help@darsnameh.com لیست تمامی دوره‌های آموزشی درسنامه برای شما ارسال می‌شود و به راحتی می‌توانید از طریق ایمیل در این دوره‌ها ثبت نام کنید.

» مراجعه به سایت درسنامه



|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: سایت های مفید , مطالب مفید , ترفندهای کامپیوتری , ,
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که مطالب جمع آوری شده مفید واقع شود. باتشکر از نظرات خوب شما دوستان